Повернення і обмін

Повернення і обмін

Обмін і повернення товару

“Згідно зі статтею 9 Закону України “Про захист прав споживачів” від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19.03.1994 р №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфумерно-косметичні товари, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені і масажні щітки, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т . п.). “

Що можна обміняти

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам, тому ви можете обміняти придбаний у нас товар протягом 3х днів, якщо:

– Ви отримали товар неналежної якості. Наприклад, не працює розпилювач або пошкоджений флакон. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.

– Вміст посилки не відповідає переліку замовлення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки).

При цьому, ми зробимо заміну товару тільки в разі якщо:
– товар не був у вживанні і не має слідів використання,
– товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка,
– товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) – надішліть нам на електронну адресу [email protected]  з позначкою «Обмін»:

1) фотографію товару, на якій видно брак/ дефект,
2) фотографію етикетки
3) фотографію упаковки
4) номер замовлення + короткий опис проблеми

Після цього вам зателефонує наш менеджер для уточнення деталей.

Товар не може бути повернений навіть після одноразового використання чи пошкодження упаковки. Обов’язково зберігайте упаковку, без неї обмін товару неможливий.